ALİAĞA TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ GÜVENLİ ELEKTRONİK İMZA İLE BELGE VERİLMESİ İŞLEMLERİ (E-BELGE )
Aliağa Ticaret Sicili Müdürlüğü'nün verdiği "Ticaret Sicil Tasdiknamesi", "Merkez Nakli Belgesi" ve "İflas ve Konkordato Belgeleri" 22 Aralık 2020 tarihinden itibaren Aliağa Ticaret Odası üyelerine elektronik ortamdan verilmeye başlandı.
Ticaret Bakanlığı'nın öncülüğünde Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nin (TOBB) destekleriyle hayata geçirilen uygulamada, Ticaret Sicili belgelerini elektronik ortamda almak isteyen ALTO üyeleri, Merkezi Sicil Kayıt Sistemi'nin (MERSİS) https://mersis.gtb.gov.tr/ web adresi üzerinden giriş yaparak "Belge Başvuruları" alanından e-imzalı belge müracaatında bulunabiliyor.
22.12.2020 tarihinden itibaren Merkezi Sicil Kayıt Sistemi (MERSİS) üzerinden
- Ticaret Sicil Tasdiknamesi,
- Merkez Nakli Belgesi (TSY md.111),
- İflas ve Konkordato Belgesi
güvenli elektronik imza ile verilmeye başlanılmıştır. MERSİS sistemi üzerinden başvurularak e- imzalı belge talep edilebilirsiniz.
- Belge talepleri 7 gün 24 saat yapılabilecektir.
- Taleplerin karşılanması ise iş günlerinde ve çalışma saatleri içerisinde gerçekleştirilecektir.
Önemle duyurulur.
Saygılarımızla
Aliağa Ticaret Odası