Sayın Üyemiz,
Günümüz müşteri davranışlarında bir müşterinin karşılanması, satışla sonuçlanacak bir hizmet verilmesi, ihtiyaçlarının belirlenmesi ve etkin bir şekilde yönlendirilmesi çok önemlidir.
Müşterinin kendini güvende hissetmesi ve markaya güven duyması giderek daha fazla önem kazanmakta olup, “İkna ve Satış Yöntemleri Atölyesi Eğitimi” ile satışçıların güven duygusunu nasıl oluşturacaklarını anlamaları hedeflenmektedir.
Bahse konu eğitim 24 Temmuz Çarşamba günü odamızda gerçekleşecek olup eğitimde “Müşteri Neden Sizi Tercih Etsin?, Satışta Marka Bilinci, Müşteri İtiraz ve Dirençleri İle Başa Çıkma, Müşteri Tercihlerini Etkileyen Anahtar Faktörler ” gibi konulara değinilecektir. Eğitim içeriği detaylı olarak linkte verilmiştir.
10.00-17.00 saatleri arasında odamız M.Ender Özer Seminer Salonu’nda gerçekleşecek eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilecek olup, katılmak isteyenlerin 22 Temmuz Pazartesi gününe kadar aşağıdaki linkten kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Katılımcı sayısı 20 ile sınırlıdır.
Eğitim detayı ve kayıt için tıklayın.