İKNA VE SATIŞ ATÖLYESİ EĞİTİMİ
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
“Müşteri Neden Sizi Tercih Etsin?”
Satışta Marka Bilinci
Özellik mi, Fayda mı, Avantaj mı?
Müşteriyi Tanıma ve Duygularını Anlama
Müşteri Tercihlerini Etkileyen Anahtar Faktörler
Önyargılarımız ve Etiketlemenin Satışa Etkisi
Müşterilerin Çok Çeşitli Özelliklerine Uygun Davranış Geliştirme
Müşteri İtiraz ve Dirençleri İle Başa Çıkma –İkna Yönetimi
Müşterinin Korkularını Anlama ve Empati Kurma
Güven mi, Özgüven mi?
Satış ve Güven
İçsel İnancımızın Satışa Etkisi
“Satış Kapatma Teknikleri”
• Alternatif Seçimli Kapanış
• 1-2-3 Kapanışı
• Artı Bir Kapanışı
• Ekonomik Kapanış
• Varsayılan Kapanış
– Müşteride Güven Duygusu Yaratma
– Fark Yaratan Satışçılar
• Teşekkür etme (fark yaratma)
EĞİTMEN: BERRİN YANGINÖZÜ
Eğitim Süresi: 1 Gün 10:00 – 17:00
İKNA VE SATIŞ YÖNTEMLERİ SONUÇ RAPORU
Üyelerinin iş hayatındaki başarılarına destek olmak amacıyla, talep edilen alanlarda eğitim hizmeti vererek, üyelerinin iş yaşamındaki gelişiminin artmasını amaçlayan Aliağa Ticaret Odası, satış elemanları ve satış konusunda kariyer yapmak isteyenlere yönelik ‘Satış ve İkna Yöntemleri’ eğitimini 24.07.2019 tarihinde 16 kişinin katılımıyla düzenledi.
İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğr. Gör. Berrin Yangınözü tarafından uygulamalı ve teorik olarak gerçekleşen eğitimde; “Müşteri Neden Sizi Tercih Etsin?”, Satışta Marka Bilinci, Özellik mi, Fayda mı, Avantaj mı?, Müşteriyi Tanıma ve Duygularını Anlama, Müşteri Tercihlerini Etkileyen Anahtar Faktörler, Önyargılarımız ve Etiketlemenin Satışa Etkisi, Müşterilerin Çok Çeşitli Özelliklerine Uygun Davranış Geliştirme, Müşterinin Korkularını Anlama ve Empati Kurma konularındaki bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı.
Eğitim, katılımcılara sertifika verilmesinin ardından sona erdi.