ALTO'DAN “SATIŞ VE İKNA YÖNTEMLERİ ATÖLYESİ” EĞİTİMİ

ALTO'DAN “SATIŞ VE İKNA YÖNTEMLERİ ATÖLYESİ” EĞİTİMİ
17.07.2019
  •  A 

Aliağa Ticaret Odası (ALTO) 2019 yılı için planlanan eğitimi takvimi kapsamında, üyelerine yönelik “Satış ve İkna Yöntemleri Atölyesi” eğitimi düzenleyecek.

ALTO ve Global Kariyer iş birliği ile düzenlenecek eğitim, İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Berrin Yangınözü tarafından gerçekleştirilecek.

Aliağa Ticaret Odası M. Ender Özer Seminer Salonu’nda gerçekleştirilecek eğitim 24 Temmuz Çarşamba günü, 10.00-17.00 saatleri arasında düzenlenecek.

Müşteri davranışlarında bir müşterinin, satışla sonuçlandıracak bir iletişim ve hizmet ile karşılanması, ihtiyaçlarının belirlenmesi ve etkin bir şekilde yönlendirilmesinin yanında kendilerini güvende hissetmeleri ve markaya güven duymaları giderek daha önem kazandığı günümüz dünyasında, düzenlenecek Satış ve İkna Yöntemleri Atölyesi eğitimi ile satışçıların güven duygusunu nasıl oluşturabileceklerini anlamaları hedefleniyor.

Not: Eğitime katılmak isteyenlerin 22 Temmuz Pazartesi gününe kadar https://alto.org.tr/tr/etkinlikler?t=20190724 adresinden kayıt yaptırmaları gerekmektedir.

İKNA VE SATIŞ ATÖLYESİ EĞİTİMİ

Eğitmen: BERRİN YANGINÖZÜ

Eğitim Süresi: 1 Gün 10:00 – 17:00

Eğitimin İçeriği

  • “Müşteri Neden Sizi Tercih Etsin?”
  • Satışta Marka Bilinci
  • Özellik mi, Fayda mı, Avantaj mı?
  • Müşteriyi Tanıma ve Duygularını Anlama
  • Müşteri Tercihlerini Etkileyen Anahtar Faktörler
  • Önyargılarımız ve Etiketlemenin Satışa Etkisi
  • Müşterilerin Çok Çeşitli Özelliklerine Uygun Davranış Geliştirme
  • Müşteri İtiraz ve Dirençleri İle Başa Çıkma –İkna Yönetimi
  • Müşterinin Korkularını Anlama ve Empati Kurma
  • Güven mi, Özgüven mi?
  • Satış ve Güven
  • İçsel İnancımızın Satışa Etkisi
  • “Satış Kapatma Teknikleri”
  • Alternatif Seçimli Kapanış
  • 1-2-3 Kapanışı
  • Artı Bir Kapanışı
  • Ekonomik Kapanış
  • Varsayılan Kapanış
  • Müşteride Güven Duygusu Yaratma
  • Fark Yaratan Satışçılar
  • Teşekkür etme (fark yaratma)