Çocukların Gözünden Aliağa

Çocukların Gözünden Aliağa
05.06.2012
  •  A 

Odamız bu yıl 5. Kez düzenlediği resim yarışması ile Aliağa’nın çocukların gözünden görülmesini sağladı.

İlköğretim öğrencilerinin katıldığı “Hayalimdeki Aliağa” konulu resim yarışmasında iki kademe şeklinde değerlendirme yapılırken Cumhuriyet İlköğretim Okulu 4-B Sınıfı öğrencisi Aleyna Bodur birinci kademe birincisi olurken, Petkim İlköğretim Okulu 3-A Sınıfı öğrencisi Elif Karar ikinci, Cumhuriyet İlköğretim Okulu 5-B Sınıfı öğrencisi Betül Ebrar Macit üçüncü oldu. İkinci kademede ise Cumhuriyet İlköğretim Okulu 8-A Sınıfı öğrencisi Saadet Nur Macit birinci olurken, Namık Kemal İlköğretim Okulu 7-B Sınıfı öğrencisi Dilan Kulu ikinci, Namık Kemal İlköğretim Okulu 7-B Sınıfı öğrencisi Hilal Köken üçüncü oldu.

Adnan Saka:”Sanayi ile doğayı bütünleştirmişler”

Yarışmaya katılan tüm öğrencilere teşekkür eden ALTO Başkanı Adnan Saka; “Gençlerin böyle sosyal faaliyetlerin içinde bulunmaları kişisel gelişmeleri ve ufuklarını açmak için çok önemli. Kaldı ki resim, müzik gibi konular sadece çocukların değil yetişkinlerin de bilinçaltını açığa çıkaran değerlerdir. Bu yıl “Hayalimdeki Aliağa” konulu düzenlediğimiz resim yarışmasında gördük ki çocuklar benzer Aliağa tasarlamışlar. Sanayi ile doğayı bütünleştirmeye çalışmışlar ve çok güzel çalışmalar ortaya çıkmış. Yarışmaya katılan tüm gençleri kutluyorum ve teşekkür ediyorum. Geleceklerinin daima başarılarla dolu olmasını da yürekten dilerim” şeklinde konuştu.

Haber Fotoğrafları:

Adnan Saka Foto

Adnan Saka Foto1

Toplu Foto 1

Toplu Foto 2

Dereceye Giren Fotoğraflar:

Birinci Kademe 1.Eser Cumhuriyet İlköğretim Okulu 4-B Sınıfı Aleyna Bodur

Birinci Kademe 2.Eser Petkim İlköğretim Okulu 3-A Sınıfı Elif Karar

Birinci Kademe 3.Eser Cumhuriyet İlköğretim Okulu 5-B Sınıfı Betül Ebrar Macit

İkinci Kademe 1.Eser Cumhuriyet İlköğretim Okulu 8-A Sınıfı Saadet Nur Macit

İkinci Kademe 2.Eser Namık Kemal İlköğretim Okulu 7-B Dilan Kulu

İkinci Kademe 3.Eser Namık Kemal İlköğretim Okulu 7-B Hilal Köken