ALTO’da Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi

ALTO’da Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi
20.03.2014
  •  A 

Aliağa Ticaret Odası’nın(ALTO) düzenlediği, kurum bünyesinde satış elemanı olarak görev alan personel, üst ve orta kademe yöneticileri kapsayan ve İzmir Kariyer Merkezi'nden Ahmet Tokeri'nin müşteri ile ilişki tekniklerini anlattığı “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Semineri” gerçekleşti.

Geniş katılımın görüldüğü ve dinleyicilerin de aktif olarak katıldığı eğitimde katılımcılar, Müşteri ilişkileri yönetiminde oluşturulması gereken şirket politikalarıyla ilgili beyin fırtınası yapma şansı elde ettiler. Ünlü markaların CRM modellerinin de masaya yatırıldığı eğitimde müşteri kazanma, müşteriyi elde tutma, müşteriyi tatmin etme ve müşteri sadakati konuları detaylı bir şekilde örneklerle vurgulandı.

Adnan Saka:”Seminere gösterilen ilgi, üyelerle ve ilçe halkı ile etkili iletişim kurduğumuzu gösteriyor”

Seminer hakkında değerlendirmede bulunan ALTO Başkanı Adnan Saka, “Günümüz iş dünyasında müşteri ilişkilerinin şirketler için en önemli rekabet aracı olduğu bilinen bir gerçek. Bu yüzden müşterinin ne istediğini anlayabilmek ve müşteri beklentilerini karşılamak için neler yapılabileceğini bilmek çok önemli. Düzenlediğimiz bu eğitimle de katılımcılar, kendi davranışlarının iş sonuçlarını nasıl etkilediğini, müşteri görüşmelerinde nasıl yaratılacağını ve iyi ilişkiyi sürdürmek için neler yapılması gerektiğini öğrenecekler” dedi.

Adnan Saka:”Müşterinin mutlu olabilmesi için ilk önce kendimizin mutlu olması gerekir”

Müşterinin mutlu olabilmesi için ilk önce kendimizin mutlu olması gerektiğini vurgulayan Başkan Saka, “İşletmecilikte müşteri memnuniyeti son derece önemlidir. Yüzünü müşteriye dönmeyen hiçbir işletme büyüyemez, gelişemez Büyüme de devamlılığın sağlanması müşteri memnuniyetiyle mümkündür. Bu nedenle ticari işletmelerin devamlılığı müşteri memnuniyetine dönük önemli politika ve stratejilerden geçiyor” diye konuştu.

ALTO Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Saka, “Eğitim ve seminerlerin 2014 yılı içerisinde devam edeceğini belirtirken, üyelere ve ilçe halkımızın ihtiyaçlarına yönelik çalışmaların devam ettiğini vurguladı.

Katılımcılar da ALTO’nun düzenlediği Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitiminden memnuniyet duyduklarını ifade ederek, firmaların kendilerini paydaşlara daha iyi tanıtmasını sağlayacak eğitimlerin sürmesini talep ettiler.