İŞYERİNDE DUYGU YÖNETİMİ EĞİTİMİ
Eğitimin İçeriği:
Duygu paylaşımı- Giriş
İletişim nedir? Etkin iletişim nedir?
Etkin iletişimi olumsuz etkileyen faktörler nelerdir? İletişim bariyerleri
Psikolojik faktörler, Fiziksel faktörler
Nasıl iletişimi tıkayan mesajlar veriyoruz?
Davranış penceresi
Dinleme becerileri; Aktif dinleme
Ben mesajları verme
Duyguları tanıma ve Duygu Yönetimi-Duyguların ABC si- Uygulama
Duygu ifadelerini kullanabilme ve Beden Dili
Sorun tanıma ve sorun çözme
Kaybeden yok yöntemi-KAZAN/KAZAN BAKIŞ AÇISI
Kişisel çatışma nedir
Kişilerarası çatışmalar (sebepler ve başa çıkma yöntemleri)
Gruplar arası davranışlar ve çatışmalar
Çatışma ve insan İlişkileri
Çatışma Kaynakları
Eğitimin Süresi:
1 Tam gün, 10:00 ile 17:00 Saatleri arasında
İŞ YERİNDE DUYGU YÖNETİMİ EĞİTİMİ SONUÇ RAPORU
30 Nisan 2019 tarihinde odamızda düzenlenen İş Yerinde Duygu Yönetimi Eğitimi’ne odamız üyesi firmalarda çalışan 13 kişi katılmıştır. Eğitim Global Kariyer adlı firma eğitmenlerinden Berrin Yangınözü’nün sunumuyla gerçekleşmiş ve 1 gün (7 saat) sürmüştür.
Eğitimde Duygu paylaşımı- Giriş, İletişim nedir? Etkin iletişim nedir?, Etkin iletişimi olumsuz etkileyen faktörler nelerdir? İletişim bariyerleri, Psikolojik faktörler, Fiziksel faktörler, Nasıl iletişimi tıkayan mesajlar veriyoruz?, Davranış penceresi, Dinleme becerileri; Aktif dinleme, Ben mesajları verme, Duyguları tanıma ve Duygu Yönetimi-Duyguların ABC si- Uygulama, Duygu ifadelerini kullanabilme ve Beden Dili, Sorun tanıma ve sorun çözme, Kaybeden yok yöntemi-KAZAN/KAZAN BAKIŞ AÇISI, Kişisel çatışma nedir, Kişilerarası çatışmalar (sebepler ve başa çıkma yöntemleri), Gruplar arası davranışlar ve çatışmalar, Çatışma ve insan İlişkileri, Çatışma Kaynakları konularına değinilmiştir.
Eğitim sonunda uygulanan anketin analizi ekte yer almaktadır. Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilmiştir.