Kişilik Tipleri ve Zor İnsanlarla Başa Çıkma Eğitimi İçeriği;
EĞİTİMİN AMACI
İnsanoğlu yalnız yaşamak için yaratılmamıştır. Toplu yaşamanın ve özellikle iş yaşamının en önemli kuralı diğer insanlarla iletişim kurabilmektir.
Yalnız zor insanlar her yerde ve her konumda karşımıza çıkmaktadır.
Zor insan profillerini tanımak, iletişim kurma yöntemlerini geliştirmek, zor durumları yönetebilmek adına izlenmesi gereken yolları öğrenmek ve geliştirmek.
EĞİTİMİN ÖZELLİĞİ
Söz konusu eğitimimiz, bilgi vermenin yanı sıra bir kişisel gelişim eğitimi olup, katılımcılarda konuya ilişkin temel davranış kalıplarının idrak edilmesini ve uygulamaya sokulmasını amaçlar.
Eğitimde katılımcıların kafalarındaki soru işaretlerini ve şüphelerini eğitim esnasında tartışma konusu yaparak Etkileşimli (Diyalektik) Eğitim Yöntemi uygulanmasıdır.
Böylece eğitimimiz; açık bir iletişime, detaylı bir öğrenmeye ve kalıcı bir davranış değişikliğine sebep olmaktadır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
- İş Hayatında İletişimin gücü
- Kendini tanıma ve zoru tanımlama
- İnsan davranışında farklılıkların nedeni
- Zor insan profilleri
- Zor insanları yönetebilmek
- İtişmek yerine, iletişim
- Kolayı varken neden insanlar zoru seçiyorlar.
KATILIMCI PROFİLİ
Kurum içinde ve kurum dışında, müşteri hizmetlerinde çalışanlar ve bir ürün ya da hizmetin pazarlanmasında,
satışında ve sonrasında müşteriyle birebir ilişki kuranlar ile müşteri hizmetlerini ve müşteriyle birebir ilişki kuran kişi(ler)i yöneten ve bunlara destek veren herkes.